onsdag 29 juni 2011

Mina innekykklisar växer och frodas men de har blivit riktiga finsmakare minsann! Favoriten är Mjau på burk.
Själv äter jag mest havregrynsgröt så det verkar som vi byter matvanor med varandra...
Mmmm Mjayyyy, om kycklingen o fattigpensionärerna får välja!

VappeGuerin har lyckats växa så han är 70 cm hög o väger 35 kg...suck så är hán bara 4 månader..

Veckans senast samlade katastrofer...tja han tog ett tag i röven på mig o gjorde sönder mina vita brallor! Iof fådda gratisbraxor av syrran men ändå..
Han travade glatt på rätt in i en glasdörr och inget ser så roligt ut som en vappe med noll koll på tillvaron!
Khadaffi fick besök av hundarna  igår och Vappen stack in meganosen i spjälorna.
Kaninfan svarade med ett välplanerat anfall som skulle fått Nato att se ut som en lekstuga!

 Dumme Beckomberga fick komma till rastgård och hoppade genast ut, nu ser jag honom utanför fönstret under schersminbuskarna, ihop med hönsen.
Jaja räven ska väl ha nåt att göra han med..





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar