lördag 11 juni 2011

Skallerormsrumpan

Gäddnyllets favvoleksak är en lång tupp i tyg med pip i bröstet (astma månne?) och en skallra i röven.  Han leker, sover och äter med Skallerormsrumpan bredvid sig.

Det är en tålmodig valp jag har...han har slagit huvudet i glasbordets vassa kanter hur många ggr som helst nu, men säger inget om det.
Igår såg vi en spännande film och han lärde sig snabbt att skälla för att få chips. Han är otroligt läraktig!

Kycklingarna som jag har inne i köket har nu börjat hoppa ner på golvet vid 7.00 för att hitta nåt ätbart, å jag som aldrig skulle ha kycklingar inne mer!

Khadaffi och Grålle sitter i sin rastgård och funderar ut nya sätt att förstöra världen på.

apropå förstörelse: hittade en diskborste av tagel på Ica, det är ju en början t miljövänligt!

Jag och vappen var inne i samhället häromdan där han fick titta på folk och testa åka hiss. Allt gick lysande och det nästan skar i hjärtat då jag såg att han var vänligheten själv mot alla men ingen ville hälsa på honom. Han strök öronen bakåt, fick knipiga ögon och svängde med hela rumpan långsamt när han fick syn på någon människa.
 Antagligen tycker inte folk att han ser ut som 3 månader....utom 2 småttiga utländska barn som skrek av förtjusning och bara ville klappa =)
han var ju större än vad de var...

annars är han ganska lugn, sitter aldrig och tigger, han ligger istället.
Gillar en slapp tillvaro utan för mycket stress.
Precis som matte!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar