söndag 29 maj 2011

Hänt i Veckan

Khadaffi & Grålle sitter numera i en 4 kvadrat stor inhägnad som flyttas runt så den kan äta av gräs härovar...Khadaffi är lika otrevlig som vanligt. Hon skulle ge valpen en fet smäll när han nosade på henne.

Vappingen gick till hönsen och tokkäkade deras kebaber...givetvis promenerade han upp i hallen när han skulle lägga en kräxa och han o Saga delade systerligt på eländet.(nja jag tog bort det)

kykklers inne mår bra,är pigga och solar under lampan. Bäst tycker de att utevistelse är! de hoppar o far överallt i buren!

Pingu hoppar alltid upp i mitt knä när jag kommer ner till hönshuset, och hennes små kycklingar tittar förundrat på när mamma Pingu får lite nackmassage.




                                           Mmmm...Vappekräx!
                                         

                                              Kyckling De luxemiddag


                                          gnag..bit..slit ...riv....för jag är för dum att gå andra hållet.



                                           Revolvrarna laddade. Starka blickar, vem drar först?
Jag har ont i nacken, Saga har ont i nacken. hönsen gillar nackmassage. Vi borde anställa en personlig massör tycker jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar