fredag 13 maj 2011

Gäddnyllet Guerin/ no translation- to hard

Min lilla valping kallar jag för Gäddnyllet för han har så jädrans vassa små gaddar i sin lilla trut!
Idag var han hos hundvakten och det gick bra, han är mkt lugn och stabil-funderar inte över att han är hos någon annan.
Han har kommit på en jättekul lek. Han puttar upp nätet som jag inhägnat rabattrundeln med och sen drar han runt, runt där i full rulle!
En gång så skällde han till så jag ryckte för jag blev rädd av det plötsliga ljudet. Då fick jag en liten hundslick på nosen som ursäkt.
Han är världens gulligaste "punk-hund". De små håren står vackert i motljus på hans huvud.

My little puppy is called fishhead cause hes got so sharp little teeth.
Today at nanny it went ok, hes not wondering about w ppl is there and where I am.
Its a new game for him to crawl under the fence around my flowers and start running!


                                                  Kompisar gör samma saker..





                                            Magomvridning De Luxe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar