torsdag 2 april 2015

Nä nu jäflar får jag ta o skriva lite här!!
 Läste igenom mina gamla inlägg o tyckte själv det var riktigt kul.

Efter en "liten" minnesförlust så har mitt episodiska minne försvunnit och jag kommer inte ihåg vad jag gjort, vilka jag träffat och vad som hänt några dagar tidigare.
Då är ju denna bloggen bra!
Det jag läser känns som ny information för mig =)
Fast jag känner igen bilderna såklart. Ser ju att det är mitt hem.

Det dumma med Facebook är att jag skriver det mesta där. Det blir som ett ständigt brus av röster och inlägg så jag blir alldeles trött i hjärnan.
Jag har en hjärna, liten, men bra hjärna =)

Ser på statistiken att runt 200 har varit på min sida den senaste tiden.
Kan det vara att om man söker på Gucci så kommer Google med förslaget Gucci för höns?
Hahahahahha riktigt kul egentligen!
Här ska handlas parfym och så får man sig lite höns i nyllet istället.



                                        En begravningsurna jag gjort till en vars hund dött.
                                        I porslinslera.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar