tisdag 21 maj 2013

friserad varghund

Bäst att smida/skriva medans järnet är varmt.
Skulle rycka pälsen på hundarna.
Lat som jag är så fuskade jag lite..tänker inte säga hur. Å resultatet är ett solklart lagbrott- förargelseväckande utseende.

Ja som de stackars hundarna ser ut! blir nog ev inte utställning i juni om det inte växer ut lite till.
Det ser ut sm jag klistrat på ett huvud på en tanig kropp på dem, allra mest på Vapps.

Mina kycklingar växer och väsnas. De små sötnosarna sover i sin bur och har fått låna min värmedyna. INTE att jag går på den igen att ha hönsen i sängen!

Sen jag skaffade Sten så har Vapps nästan helt slutat sova i sängen hos mig, han sover hellre på golvet med Stenis.

Nä nu har mat-o-sov-klockan ringt. dags för bingen.


                                                       Vapps & Gullis



                                           Vapps kysser Stenis goooodmåårnin.


                                           Stenis älskar sin utesäng


                                             Arrak på besök o bekantar sig med Sten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar