tisdag 8 mars 2011

Rosemary

Ett par bilder på den lilla fluffiga tyrannen. Hon håller fortfarande ställningarna inne med stram tass, bestämmer över alla inklusive mig. Dock har jag lärt mig att inte dra undan handen när hon morrar och gör utfall, jag bjussar henne på brockolle (broccoli) istället.
Är hon för jävvra krånglig så får jag väl preparera broccolin med sömnpuder =)

Min 99-åriga väninna skrattar gott åt mina historier om Rosemary och att jag döpt henne till Khadaffi.
Humor har ju ingen ålder som tur  är.

Some pictures on the hairy dictator.Shes still in charge at home, with strong paw she controlls everybody, including me. Ive learnd to not remove my hand when she growles.
I give her broccoli to eat, maybe I would prepare it a bit?  =)

My 99 year old friend is having a good laugh from my rabbitstorys!
The sense of humor has no age..


                                         

                                            "här äter jag papper-mmm/ "Im eating paper-mmm"





"kommer han inte snar?t" " Isnt he coming soon?"

1 kommentar:

  1. Alltså, Khadaffi är min absoluta favorit, tack och lov charmigare än originalet.

    SvaraRadera