torsdag 29 november 2012

Snart december..

Men åhh! här har jag skrivit ett jättelångt bra inlägg om vårt vardagliga konstiga liv och så tryckte jag på en tangent så försvann det!

Ok snabbversionen då..

Vappis har blivit stor, mysig och bara bäst. Älskar min Vapps!

Han har blivit "pappa" till höstens övergivna kattungar och som han skött om dem!
Efter varje måltid skulle de "Vappas" dvs han tog dem och tvättade rumpan och magen och katterna tror ju att han är en förälder.
Snällare hund får man leta efter.

Saga ska fylla 13 år och tuffar runt i livet.
Hon är fortfarande en suverän musjägare!


Jag har fått 2 små silkeskycklingar som just nu, kl 05.18,  ligger i en låda bredvid mig i sängen.
Kattungen Rigmor är nyfiken på dem och där finns en intressekonflikt helt klart.

Igår klädde jag och Vapps balkongräcket med granris och jag ska sätta upp lampor där..helt klart det mysigaste med denna årstiden att få vinterpynta huset.

Jag har opererat foten och äntligen kan jag gå ordentligt igen! Inte förrän nu så fattar jag hur ont jag haft hela tiden!

Så dags för lite bilder då, en bild säger mer än tusen hundhår.



                                         Vappis "Vappar" kattungar..






                                              Saga och Sigrid



                                              Rigmor smyger på Gunilla..




                                               The silkeskykklers!


                                           Mysstund.
                                         

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar