fredag 1 april 2011

Massage/ massage

Igår var jag på aromamassage som jag fått i present när jag fyllde år.  I 80 sköna minuter blev jag masserad med en Decleor-olja som jag valt själv.
Hon gav mina axlar och nacke lite extra då jag har ont där, samt en ljuvlig fotmassage som avslutning.
Helt klart bland det skönaste på länge....om jag cencurerar lite  =).

Khadaffi slog min lånade vakthund på näsan igår och jag kände att hon var tovig i pälsen så det måste borstas. Kan man låna hockeyskydd på närmsta klubb?

Den lilla harungen nekade mjölk igår med motiveringen att den nu var stor och ville ha vuxenmat.

nähä nu måste jag dra nåt genom håret (fingrarna) och sätta på mig fejset o dra till jobb. hejs!
Yesterday I was having an Aromamassage wich I had as a gift for my birthday.
In 80 nice mi´nutes she gave me an Decleormassage with extra on the shoulders and finally some footmassage.
It was clearly the best thing I felt for a long time...if I cencor my self little =)

Well Khadaffi slapt my guarddog in the face and I felt she needed a good brush. Maybe borrow some hockeyequipment for that?

Little babyrabbit is now grown up she thinks and didnt want milk, she now want adultfood.
Waaa...solong! gotta put fingers through my hair and put face on, time for work!

See ya!



A little reminder.. Im not only a human being, but also a henman flying...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar